dimarts, 21 de juny del 2011

NO ÉS UN ADÉU, ÉS UN FINS SEMPRE!!!

S'acaba un altre curs, i amb ell moltíssims de moments bons i no tan bons on hem après i hem millorat com a persones (o almenys ho hem intentat), tant valtros com jo.

M'agradaria donar-vos les gràcies per tots aquests moments únics i inoblidables que hem compartit i que ens han fet madurar i crèixer per ser millors cada dia.

Gràcies a tots i cada un de valtros. Ojalà poguem continuar un any més, però si no, pensau que m'enduc un poquet de cada un de valtros i que us tendré sempre al meu cor!
Heu estat el millor grup que he tengut i ha estat un honor i un plaer haver pogut compartir tants d'aprenentatges.
Esper que valtros també us endugueu un trocet de jo.

Ja us he dit, i molts sabeu, que la vida no és fàcil, però hem de lluitar (en el bon sentit de la paraula) i treballar cada dia per poder aconseguir tot allò que desitjam.
Esper també que arribeu a aconseguir fer grans coses durant la vostra vida, tot i que estic convençuda que ho fareu.

Us estim molt i sempre sereu part de mi!!
Fins sempre!!

SU.

1 comentari:

Deixa la teva emprenta